Juridisch adviseur ondernemingsrecht

in Roeselare

Maak kennis met Titeca. We zijn een snel groeiende, full-service accountancy groep met een levendige overtuiging dat plezier en werk hand in hand gaan. Titeca helpt ondernemers & bedrijven groeien op een professionele en persoonlijke manier. We gaan verder dan accountancy op zich en houden ervan om strategieën te bedenken, te discussiëren en te filosoferen samen met onze ondernemers, als een partner in life. Dus je kan gerust stellen dat wij geen doorsnee aanpak hanteren.

https://www.titeca.be/nl

Hier wil jij je dagelijks voor “smijten”

  • Je adviseert en begeleidt cliënten en collega’s betreffende een brede waaier aan ondernemingsgerelateerde juridische materies: denk hierbij aan het redigeren van vennootschapsrechtelijke stukken (oprichting vennootschappen, statutenwijzigingen, corporate housekeeping)of je leest deze na en beoordeelt ze.

  • Je stelt diverse overeenkomsten op (huurcontracten, leningen, dienstverleningen, samenwerkingsovereenkomsten,…) of je reviseert deze.

  • Je werkt mee aan grotere projecten zoals overnames en herstructureringen. Hierbij begeleid je de onderhandelingen, je staat in voor het uitvoeren van juridische due diligence en de opmaak van de nodige contracten.

  • Je verleent in dit kader mondeling en/of schriftelijk advies aan klanten.

  • Je begeleidt de klant bij de uitwerking en uitvoering van deze adviezen, overeenkomsten en documenten.

  • Je draagt bij aan het opbouwen van juridische expertise. Je volgt de juridische actualiteit op de voet op, verzamelt kennis en draagt deze over aan de medewerkers en klanten (via het schrijven van artikels, het voorbereiden van workshops over actuele juridische topics en het opstellen en updaten van modeldocumenten)

Hier kan jij je in herkennen

  • Je hebt goesting om je diploma Rechten, aangevuld met een bijkomende opleiding in vennootschapsrecht/ondernemingsrecht of met een relevante professionele ervaring , in de praktijk om te zetten.

  • Je bent geïntrigeerd door ondernemerschap en wil je 100% smijten om onze klant de optimale oplossing te bieden.

  • Als teamplayer weet je dat je als team samen meer bereikt dan alleen.

  • Met je hands-on, proactieve en inventieve aanpak breng je dossiers tot een goed einde.

  • De juridische actualiteit kent voor jou geen geheimen en je bent bereid je continu bij te scholen.

  • Verplaatsingen doen tussen onze diverse kantoren vormt voor jou geen probleem.

  • Je staat voor collegialiteit, teamspirit en fun.

Ook wij doen ons deel. Titeca biedt jou

Titeca  biedt je de mogelijkheid je capaciteiten optimaal te ontwikkelen in een professionele omgeving waar collega’s het beste uit zichzelf halen:

  • Een dynamische, warme & boeiende bedrijfscultuur waar klantencontact & teamspirit centraal staat;

  • Die volop de kaart van digitalisatie trekt;

  • Met mogelijkheid tot doorgroeimogelijkheden & ontwikkeling van persoonlijke vaardigheden;

  • Waar levenslang leren cruciaal is: zowel intern via diverse opleidingen als extern aan de hand van ons opleidingsbudget.

 

Je enthousiasme en resultaatsgerichte aanpak worden beloond met:

  • Een contract van onbepaalde duur, want zekerheid betekent een zorg minder.

  • Een maandelijks loon waar je blij van wordt.

  • Tal van extralegale voordelen, een opleidingsbudget, bonussysteem en mogelijkheid tot een bedrijfswagen.

  • De nodige flexibiliteit met de mogelijkheid tot thuiswerk.

  • Een gebalanceerde work-life verhouding, waarbij je jouw werk zelf organiseert volgens glijdende uren. Want we begrijpen dat je ook nog een sociaal leven hebt buiten je job.

  • Der-tig (jawel, een volle maand) verlofdagen.

  • Het recht om te blijven groeien. Mik maar heel hoog, wij zijn er om je te ondersteunen en te begeleiden op welke manier dan ook.

  • Een occasionele teambuilding (is elke maand nog occasioneel?). Dus we hopen dat je het fijn vindt om af en toe eens goed te lachen, samen met je – meer dan 250 – collega’s.

  • FRIYAY-drinks, gezonde en minder gezonde ‘after works’ en een héuse Titeca-wielerclub.

Privacy beleid

Wij verwerken alleen relevante persoonsgegevens die nodig zijn om uw sollicitatie te beoordelen en met u te communiceren: uw naam, uw voornaam, adres, telefoonnummer , e-mailadres, geboortedatum, geboorteplaats, leeftijd en geslacht, uw cv en informatie over uw opleiding en uw professionele en andere ervaring. Persoonlijkheidstests en referenties worden verwerkt indien dit relevant is voor de vacature. Wij verwerken geen gevoelige informatie. Uw cv, motivatiebrief en notities die tijdens onze contacten zijn gemaakt, evenals de tests, proeven en vragenlijsten, worden in het kader van de sollicitatieprocedure en het wervings- en selectieproces verwerkt. Uw gegevens zijn alleen toegankelijk voor onze eigen werknemers en eventuele externe personen (bijvoorbeeld assessors) die direct betrokken zijn bij het wervings- en selectieproces. Indien er geen positief gevolg aan uw kandidatuur gegeven wordt, houden wij jouw persoonsgegevens nog 3 jaar bij na afloop van de procedure.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?